Överraskningsfest

publicerat i blogg, foton;
Igår va det en sjukt grym kväll! jag var nämligen på en överraskningsfest för hampus som fyller idag och som snart flyttar till Göteborg. Det va en riktigt lyckad kväll eftersom han inte hade någon aning om detta blev det automatiskt mycket roligare. Jag tycker det är så sjuk kul att alla har hållit sig och inte sabbat detta och att hans föräldrar hade gjort det helt grymt är ju nästan det bästa av allt. Nästan så att jag önskar att mina föräldrar va lika coola, nejdå jag älskar mina föräldrar. Men ärligt så trodde jag att jag skulle ligga bakis idag men faktiskt så mår jag bra vilket är väldigt skönt! Men ändå inte för nu står städning på schemat och sen åker jag kanske ut till mina föräldrar och sover där och umgås med dom lite i helgen eftersom jag inte har några andra planer! Tack igår alla för en grym fest och grattis hampus! 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :