shopping

publicerat i blogg;
Nu är vi hemma från stockholm och jag är helt slut jag har handlat ganska mycket men det var ju inte så jätte mycket men jag är nöjd med alla mina köp. inte vart det så himla dyrt häller det var ju bra. nu ska jag väll snart gå och lägga mig. jag tog typ inga bilder jag orka verkligen inte var så himla trött när vi kom ditt låste vi in alla saker på tågstationen sen gick vi och shoppa lite sen hämta vi sakerna och tog tunnel banan till hotellet där la vi bara in sakerna och så gick vi och åt på en pizzeria jag och tillan dela på en pizza det var helt lagom tyckte jag, sen gick vi till ica maxi det var 5 våningar det var fett jobbigt. efter det gick jag och tillan till hotellet vi palla inte vänta på mamma. när vi kom till hotellet var vi helt slut. så vi softa typ hela kvällen och vi somna kanske inte förän kl 1. sen idag vart det upp tidigt sen tog vi tunnelbanan tillbaka sen har vi shoppat, shoppat och shoppat det har varit riktigt roligt. puss på dom här dagarna :*

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mathilda:

BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST! <3333333

Kommentera inlägget här :