Spontan resa

publicerat i blogg, foton;
Godkväll alla! 
Nu tänker ni såhär den här Michelle är helt värdelös på att blogga. Men igår så var en sån här lugn och skön dag åkte till valla för att låna Gossip Girl box av elin så jag kunde ligga i sovan och glo hela dagen. Hjälpte även pappa med den nya diskmaskinen och sen på kvällen kom Lisa, Elin och Linda över vi satt och spelade spel och snacka lite alla var sugna på att hitta på något random så vi bestämde oss för att ta en road trip och sova i bilen. Vi packade våra saker och sen drog vi, vi hamnade först i Bråvalla och fick höra levels med avicii och sen fick vi höra honom säga "jag älskar er". Sen skulle vi försöka ta oss ut vilket tog en och annan timme men det var det värt. Sen bar resan vidare till Linköping när vi kom dit åkte vi runt och fattade inget sluta med att vi hittade ett donken så vi satt där och åt sen åkte vi och gjorde lite bus (som jag antagligen kommer få igen för...). Därefter åkte vi runt för att hitta någon stans att sova vilket slutade utanför IKEA så klockan fem bädade vi för att sova. Det var inte många timmars sömn så vid tio så gick vi in på IKEA och käkade frukost och kollade lite där sen kollade vi lite i klädaffärer. Just det vi får ju inte glömma att jag låste min telefon också och beövde pukkoden till den så inte förrän imorse fick jag upp den. Den här natten/dagen/kvällen har varit hur rolig som helst, tack tjejer jag behöve verkligen det här. 
 
 

Kommentera inlägget här :