The Carrie Diaries

publicerat i blogg, foton;
Har börjat kolla på Carrie Diaries riktigt bra och det är verkligen så man får en känsla av att det där kunde ha varit Carrie när hon var litten. Har sätt dom tre avsnitten som ligger uten så nu måste jag vänta en vecka hela tiden precis som med pretty little liars det suger! Men serien är bra så den är ju värd att se. Vid sex nån gång kommer mina kusiner över bara för att träffas händer inte jätte ofta men vi ska iallafall äta semlor så jag längtar sjukt mycket haha. 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av rememberthiis.blogg.se:

Också börjat kolla den :) gillar den också! Bättre än vad jag trodde att den skulle, och gulligt att man får höra hennes tankar osv.

Svar: jaa den är verkligen sjukt bra!
Michelle Davidsson

2:a kommentar, skriven , av Ellen:

gillar din header :)

Svar: tack! :D
Michelle Davidsson

3:e kommentar, skriven , av Adela Dimerius:

Hej, fin blogg du har :)

Vill du vinna en egen domän (värde 1320kr)? Gå in då på min blogg och var med och tävla!

Kram

http://lifeinamsterdam.se/2013/january/tavling-vinn-en-egen-doman.html

Svar: tack! :)
Michelle Davidsson

4:e kommentar, skriven , av Angela:

sjukt bra serie!

Svar: verkligen! :D
Michelle Davidsson

5:e kommentar, skriven , av Fatma:

Den är okej :)

Kommentera inlägget här :