Mazda 3 Mps

publicerat i blogg, foton;
Jag förstår inte hur tiden kan gå så fort, det är redan en vecka sen jag blogga och det känns som typ igår men dagarna går så himla fort. Det har inte hänt jätte mycket i mitt liv sen sist. I fredags blev jag bilägar (kan ni förstår att JAG är bilägare???) Det kan jag inte änns själv fatta det känns så overkligt det måste ha varit det sjukaste jag gjort i mitt liv. När jag stod där och skulle betala och sätter i mitt kort i kortläsaren står det 77 000 kan ni fatta känslan? obeskrivlig. Ja nu undrar ni säkert vad det är för bil jag har köpt ju en MAZDA 3 MPS, vem trodde jag skulle bli mazda äger? Mycket på en gång. 
Sen på lördagen va vi ju såklart tvungna att inviga bilen så vi åkte till gustavsvik jag, Morgan, Anna, Stoffe, Robin och Daniel vilket var mycket trevligt. Det var många år sen jag va däroch sist jag va där så fick jag åka till akuten, ja jag har konstaterat att jag måste jag den person med mest otur. 
 
 

Kommentera inlägget här :