Hatar sjukhus

publicerat i blogg, foton, outfit & facelook;
Då var det dags att blogga igen. Har inte gjort så mycket sen sist förutom att jag var på sjukhuset idag och dom är fan dumma i huvdet så jag är sjukt nära på att byta vårdcentral. Jag fick efter mycket om och men hem mina rönker bilder på benet men det vissar sig att jag inte kan få upp dom på min dator så jag dampar snart sönder. Haha detta va inte tänkt att jag skulle låta sur gemon hela inlägget men är faktiskt rätt förbanad vet inte hur mycket jag har lagt ner där för att jag inte får rätt hjälp från början. Tänkt jag bjuder på lite bilder på mig för att vissa att jag inte är jätte arg! 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Beautybyvannii:

Gud, vilket fint hår du har! :)

Svar: ÅÅh tack så mycket! :D
Michelle Davidsson

2:a kommentar, skriven , av purposes.blogg.se:

Jättefin är du, men nog om bilderna och till inlägget; jag var också missnöjd med min vårdcentral så jag bytte till orten bredvid. Är asnöjd nu ^^ Prova att byta och se om det blir bättre

Svar: åh tack så mycket ^^ ja jag funderarde faktiskt på det, jag hoppas verkligen det! ;)
Michelle Davidsson

Kommentera inlägget här :