Nu är det inte långt kvar!

publicerat i blogg, foton;
Igår var en sjuk dag! Fick i mig en heldel sprit kan man väll säga. Vi började hos Emilija på frukosten redan klockan 9 och sen fyllde vi bara på tog lite shotar här och där och sen sattes mössorna på och paraden på stan började. Därefter blev det parkhäng, käk, fest och sist men inte minst harrys. Idag har jag varit rätt segt så för att piggna på mig lite gick vi ner till sjön och gjorde årets första bad, men helvete så kallt det var. Sen har jag pysslat lite här hemma och nu hade jag tänkt att jag kanske kunde få lite plugg gjort innan betygen sätts. 
 
 
 

Kommentarer :

You could definitely see your enthusiasm in the
work you write. The arena hopes for even more passionate writers
like you who are not afraid to mention how they believe.
Always go after your heart.

Kommentera inlägget här :