Roadtrip

publicerat i blogg, foton;
Igår vart en lång dag direkt efter skolan så skjutsa jag runt på lite folk och sen bestämde vi oss för att dra en roadtrip till norrköping så åkte dit och käka och kolla lite på ingelsta. Efter det så åkte vi hem så körde jag hem alla och drog vi ute med longboars och bara en timme senare satt jag i bilen och körde ut till högsjö med några stopp på vägen. Va hemma vid 12 sen, så imorse gick jag upp och dusch på morgonen och sen skjutsa jag min bror till skolan sen åkte jag dit för att vara där på ett möte i 10min men satt i skolan i en timme iallafall för det kändes så himla ovärt att änns åka till skolan. Nu ska jag inte skriva så mycket mer för nu ska jag städa hela huset och tvätta lite. Nu är man vuxen då är det lika bra att börja bete sig som en. 
 

Kommentera inlägget här :