Hövern

publicerat i blogg, foton;
Hejsan hoppasan! 
Jag är så himla trött, vill ni veta varför? om inte så får ni göra det ändå. Igår va jag 1,5h på djulö och fick veta massa saker om hur det fungerar där och sen när jag kom hem så åkte jag vidare till mitt andra jobb. Där var jag fyra timmar och jobba och när jag kom hem hjälpte jag pappa en stund med garage. Sen bestämde vi att jag och Frida skulle åka till Liköping så nån gång vid 4-5 så åkte vi och direkt när vi kom så drog vi ut med båten för att åka vattenskidor och ring det var så himla kul!! Det var nog bland det roligaste jag gjort haha ne men inte långt ifrån. Dock skada jag mig som vanligt. Sen somna vi kanske inte förrän 12 och sen åkte jag och frida från linköping vid halv sju, vi stannde även på 7eleven och köpte frukost. När vi kom till så åkte jag nästan direkt till jobbet på djulö och jobba 5,5h det var sjukt kul! Sen åkte jag ner till mitt andra jobba typ direkt efter och när jag kom hem så hjälpte jag pappa med garage och efter det kolla jag ett avsnitt på gossip girl och nu sitter jag här och skriver. Men nu är det för långt så ska sluta skriva. 
 
 

Kommentera inlägget här :