Film kväll

publicerat i blogg;
Godmorgon nu ligger jag i min stora säng och väntar på att hampus och martin ska vakna, frida åkte precis jag egentligen har jag bara lust att somna om igen men jag är inte trött på något sätt. vi gick och la oss vid typ 5 så har inte sovit mycket men kul hade jag iallafall vi låg och kolla på film sen spelade vi kort sisådär kl 4. igår innan dom kom hit tog jag det bara lugnt kollade på film och så. på 10-15 min innan dom kom hann jag sminka mig, bädda rent i min säng, städa mitt rum och plocka upp tvätten. tror aldrig jag varit så snabb sinessjuk. det här är första mobil inlägget på den här mobilen tror till och med att det kan vara första överhuvudtaget menmen skit samma. idag ska jag träffa simon vilket var hur länge son helst. det blev ett riktigt långt inlägg jag skriver mer senare.

Kommentera inlägget här :