det är inte så mycket text som det ser ut som!

publicerat i foton;
hejhej alla! det här lovet har varit riktigt bra har varit med mycket trvligt folk och tyvärr är det bara en dag kvar hatar och den kommer nog gå ut på att plugga jippi! har inte bloggat något dom senaset dagarna men har varit ganska upptaggen och har inte orkat. men jag har haft besök här av några trevliga familjer, varit och fira påsk hos farmor och farfar, fira påsk med stefan, varit med simon, frida, en, anton, sara (wendela och matilda) under dom senaste dagarna alla samtidigt men aa ni fattar. om ni undrar varför matilda och wendela står i parantes är det för att jag åkte bara moppe med dom haha.
idag var jag och frida i forssjö riktigt kul var det! först krocket, en vann men det kan man diskutera.. haha sen körde vi kubb och jag och frida vann båda gångerna sen körde vi fifa måste säga att jag och frida var fan gryma till skillnad mot föra gången sen drog vi till skolan och körde vi lite fotboll! sen träffa jag sara en stund idag med. och sen har jag kollat på körslaget riktigt synd att katrineholm inte vann! men annars har det varit en grym dag eller grym vecka överhuvudtaget. tack människor!
måste bara säga att jag fick tre likadana påsk ägg och det är nästan bara äkligt godis i dom riktigt besviken! :/
men fick lite pengar och det skaddar ju alldrig! 

Kommentera inlägget här :