ja eller nej?

publicerat i foton;
så jag tror att blogg pausen slutar här. inte för att jag kommer att hinna blogga så mycket nu under veckan häller för jag kommer typ ha fult upp med att måla mitt rum så förhoppningsvis så kanske vi åker till ikea nästa helg men jag tror inte det för det är en heldel kvar att göras i rummen men jag tror att det kommer bli ass bra! längtar tills vi ska köpa möbler men har inte bestämt mig gör vilken säng jag ska ha!! inte kul! jag har hittat en 160 men jag tror att den kommer bli för stor. tänker inte skriva så mycket om veckan men har varit och kollat på en heldel konserter. om ett tag ska jag dra till sara vi ska nog kolla på något program som går på tv. bloggar nån annan dag.
nu vill jag att alla svarar ska jag köpa den här jackan?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sara:

nej <3

2:a kommentar, skriven , av alva:

nje <3

Kommentera inlägget här :