helgen i tillans syras lägenhet

publicerat i blogg;
i helgen har jag och Tillan sovit i hennes systers lägenhet för hon skulle på kryssning så vi har vart där det var riktigt roligt och mysigt jag tog inte så mycket bilder så jag lägger inte några sen idag när vi hade fixat oss och allting och vänta på att vi skulle gå till skolan då ringer Matilda och säger att vi inte har någon no så då har vi alla lektioner inställda förutom hemkunskapen och den ska vi ha i medjatecket på söder men den börjar inte förän kl 13.20. sen i kväll ska jag klippa mig det kommer bli skit kort jag vill inte men ändå vill ja för mitt hår är så slitet så det kan ju vara bra jag lägger ut en bild sen. nu ska jag väll busa lite med Mysan hehe henne har man ju inte sätt på hela helgen och så klart har jag saknat henne. jag tror inte jag har glömt något så bloggar mer ikväll.

Kommentera inlägget här :