lov :)

publicerat i blogg;
nu har jag typ packat klart ska plugga lite sen efter fem ska vi hämta våran gitarr vi var och lämna in den efter att jag sluta skolan så jag fick skjuts hem och till skolan för jag åkte med sofia hehe skills. imorgon åker vi kommer kanske ta med min dator men jag vet ej för det finns inget Internet men då kopplar jag in mobilen i datorn så att jag får internet. men jag är osäker jag tar iallafall med mig kameran så jag kommer ta mycket kort. vi ska ju till fyra olika ställen men jag kommer inte ihåg vad alla heter haha. idag kom våra saker jag och mamma hade beställt jag beställde det som är på bilden. ikväll kl halv sju ska vi hem till nilla och äta så om jag ska hinna spela lite gitarren måste jag börja plugga nu men jag skriver kanske imorgon innan jag åker eller ikväll men tar jag inte med datorn får alla ha ett bra lov och ni kan nå mig på 0765977616 :) bloggar snart igen

Kommentera inlägget här :